Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Polityka zwrotów i refundacji

Chcemy, abyś był całkowicie zadowolony z zakupu. Jeśli tak nie jest, oto jak wygląda nasz proces zwrotów, refundacji i wymian.

Kluczowe informacje:

  • Okres na zwrot: 30 dni od daty dostawy
  • Opłata za ponowne magazynowanie: Brak
  • Czas zwrotu pieniędzy: Do 7 dni
  • Koszty wysyłki zwrotnej: Ponosi klient
  • Niniejsza polityka podlega naszym Warunki świadczenia usług.

Okno zwrotu
Masz 30 dni od daty dostawy na zwrot produktów. Aby rozpocząć proces zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem info@strefaoutlet.pl. Upewnij się, że produkty są nieużywane, nieprane, i znajdują się w oryginalnym opakowaniu z wszystkimi metkami. Zwroty nie będą akceptowane po upływie 30 dni od daty dostawy.

Proces zwrotu

  • Skontaktuj się z nami najpierw: Wyślij e-mail na adres info@strefaoutlet.pl z numerem zamówienia i powodem zwrotu. Produkty odesłane bez wcześniejszej zgody nie będą przyjmowane.
  • Postępuj zgodnie z instrukcjami: Po zatwierdzeniu prośby o zwrot otrzymasz instrukcje dotyczące odesłania produktu.
  • Dobrze zapakuj produkt: Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
  • Koszty wysyłki zwrotnej: Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu przez nas zwróconego produktu, zostanie on poddany kontroli. Po zatwierdzeniu zwrotu, środki zostaną zwrócone na pierwotną metodę płatności. Proces ten może potrwać do 7 dni. Nie pobieramy opłat za ponowne magazynowanie.

Wymiany

Zmieniłeś zdanie i chcesz wymienić produkt? Nie ma problemu! Skontaktuj się z nami pod adresem info@strefaoutlet.pl, podając szczegóły dotyczące produktu, który chcesz otrzymać, a my przeprowadzimy Cię przez proces wymiany.

Anulowanie zamówienia

Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem info@strefaoutlet.pl. Należy pamiętać, że po przetworzeniu zamówienia nie możemy zagwarantować jego anulowania.

Uszkodzone lub nieprawidłowe produkty

Jeśli otrzymasz uszkodzony lub nieprawidłowy produkt, jesteśmy tutaj, aby pomóc! Zrób zdjęcie problemu i wyślij je na adres info@strefaoutlet.pl. Upewnimy się, że otrzymasz właściwy lub zamienny produkt.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, z przyjemnością Ci pomożemy! Po prostu daj nam znać, korzystając z poniższych informacji kontaktowych.

Godziny obsługi klienta:
Poniedziałek - piątek:
9:00 - 18:00

E-mail: info@strefaoutlet.pl
Telefon:
+31687275610
Formularz kontaktowy:
kliknij tutaj

Informacje biznesowe
Strefa Outlet jest obsługiwany przez E-visionary, spółkę zarejestrowaną w Niderlandy.

Numer firmy: 93086245
Numer DUNS: 965436643
Numer VAT: NL004998970B77

Adres:
Röntgenweg 16 A
2408AB Alphen aan den Rijn